het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu

het vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

17 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Nou jongens, ik sta nu op het punt om te vertrekken. Ik ga weer eens een avontuur beleven! Ik word de grooste held van Athene! Ik ga namelijk naar Kreta, daar waar de Minotaurus zich bevindt. De Minotaurus is een verschrikkelijk beest en eet kinderen, echte kinderen. En ik ga dat beest verslaan! En nee, ik doe dit niet uit dwang ,maar ik ben een vrijwilliger. Met mijn krachten lukt het wel om die Minotaurus onschadelijk te maken hoor! Nu ga ik echt hoor,
doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

het verblijf op Kreta

17 Februari 2017

de zeereis richting Kreta

17 Februari 2017

het vertrek uit Athene

16 Februari 2017

Thuiskomst in athene

16 Februari 2017

Zeereis richtig athene
Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 94548

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: