Thuiskomst in athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu Thuiskomst in athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu

Thuiskomst in athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

16 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

Vandaag was het einde van mijn reis. Een verschrikkelijk einde bij een verschrikkelijke reis. Ik kwam aan met mijn schip. Ik zag mijn vader en ik zwaaide. Hij zag mij natuurlijk niet maar het ging om het idee. De kinderen waren ook opeens super blij dat we er bij a waren. Maar opeens zag ik een klein zwart stipje naar beneden vallen. Het stipje valt in het water. Onee mijn vader! En ik keek naar boven. Wat was ik ook dom geweest de zwarte zeilen. Ik was ze helemaal vergeten!

Dit was het einde van mijn reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

het verblijf op Kreta

17 Februari 2017

de zeereis richting Kreta

17 Februari 2017

het vertrek uit Athene

16 Februari 2017

Thuiskomst in athene

16 Februari 2017

Zeereis richtig athene
Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 94552

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: