het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu

het verblijf op Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

17 Februari 2017 | Griekenland, Kreta

Jongens, ik heb net echt een hele heftige strijd gehad, maar ik leef nog! Ik ben zo blij dat ik weer in mijn reisdagboek kan schrijven. Nu ben ik een echte held. Oh, haha je weet nog niet wat ik heb gedaan. Ik heb de Minotaurus verslagen! Ik zal even vertellen wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd. Als eerst kwamen we op Kreta aan en werden we gezien als vreemdelingen door `koning Minos. Toen werden we in de gevangenis gegooid... Gelukkig kwam de dochter van Minos, Ariadne, ons bevrijden uit de gevangenis in de nacht. We maakten een deal. Zij zou ons redden als ik haar mee naar Athene zou nemen en haar zou trouwen. Ik vond het best, want het was een best mooi meisje. Daarna gingen we naar het labyrint waar de Minotaurus woonde. De kinderen durfden niet met mij mee het labyrint in dus ik was zo dapper om alleen te gaan. Ariadne had mij een draad gegeven zodat ik later weer de weg terug kon vinden. Ik kon hem eerst niet vinden ,maar toen hoorde ik een enorm gebrul. Het was van de Minotaurus, maar hij sliep... Ik ging naar hem toe en toen werd hij opeens wakker. Ik pakte zijn kop en doodde hem zonder enige wapens, alleen maar met mijn spierballen. Toen ben ik weer naar de ingang gegaan met behulp van het draad. Iedereen was natuurlijk erg blij en bewonderde mij. Hierna zijn we gelijk weggegaan en zijn we nu hier. Ik ga nu wel effe pitten hoor. Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

het verblijf op Kreta

17 Februari 2017

de zeereis richting Kreta

17 Februari 2017

het vertrek uit Athene

16 Februari 2017

Thuiskomst in athene

16 Februari 2017

Zeereis richtig athene
Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 94535

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: