Verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu Verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu

Verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

16 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

Nou,nou na een reis over de zee zijn we dan echt gister ochtend aangekomen op het eiland Naxos. We kwamen aan op het strand en iedereen was zooo moe, we vielen allemaal gewoon op het strand in slaap. Ik had heerlijk geslapen maar toen ik deze morgen opstond was Ariadne weg. Gewoon, zo maar. Ik doorzocht het hele strand. Ik denk dat ik daar wel 5 uur heb lopen zoeken. Tot dat ik Dionysos tegen kwam. En ja hoor, hij wilde Ariadne hebben. Nadat ik even heb zitten huilen in een hoekje heb ik de kinderen geroepen en mijn spullen gepakt. We gingen weer verder varen, zonder Ariadne.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

het verblijf op Kreta

17 Februari 2017

de zeereis richting Kreta

17 Februari 2017

het vertrek uit Athene

16 Februari 2017

Thuiskomst in athene

16 Februari 2017

Zeereis richtig athene
Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 94536

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: